Etykiety

piątek, 21 czerwca 2013

Dlaczego INTO THE WILD

Pewnie cześć z was zastanawia się dlaczego cały projekt nazywa się INTO THE WILD-Polska. Co do ostatniego członu nazwy, chodzi oto, że cały projekt odbędzie się w Polsce.

Jak już pisałem wcześniej główne założenie projektu to pokazać, że w Polsce są naprawdę piękne i dzikie miejsca które warto zobaczyć i chronić. Dlatego INTO THE WILD ponieważ w dosłownym tłumaczeniu oznacza  na wolność. A ja nigdzie indziej się nie czuje tak wolny jak w dziczy.  Zresztą nie tylko ja tak myślę, wielu innych ludzi postanowiło, że życie pośród natury jest najlepszym wyjściem dla nich. Takimi ludźmi jest np. Sylvain Tesson francuski podróżnik który postanowił porzucić cywilizacja na rzecz drewnianej chaty w samym sercu syberyjskiej tajgi. Kolejną osobą która niestety zakończyła życie w poszukiwaniu wolności był Chris McCandells. O którym powstała książka, a potem film o tytule INTO THE WILD. I to jest kolejny powód dlaczego właśnie tak postanowiłem nazwać całe przedsięwzięcie.
Tak jak  Sylvain Tesson i ja chcę choć przez chwilę wieść proste i szczęśliwe życie eremity.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz