Etykiety

czwartek, 3 lipca 2014

Bielizna termoaktywna VANGARD od Armyworld.pl

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać,że  najlepszym wyjściem jeśli chodzi o bieliznę jest termoaktywna. Nie bawełna która w nie sprzyjających warunkach może zabić tylko termoaktywna. Na rynku jest wiele modeli wykonanych z różnych materiałów.A ja ostatnio dostałem do testów od Armyworld.pl zestaw bielizny VANGARD z włóknem Colmax.
 Największą zaletą tego zestawu poza właściwościami jest cena w Armyworld.pl zapłacimy za komplet niecałe 40zł. Czyli jak sami możecie zauważyć grosze,bo czy znajdziemy chociaż jedną część bielizny w takiej cenie w jakimkolwiek turystycznym sklepie. Odpowiedź jest prosta NIE!

W skład kompletu wchodzą bokserki i koszulka z krótkim rękawem-zestaw ten pochodzi z zasobów armii duńskiej. Co ważne nie był on nigdy używany jest to nówka sztuka tyle,że niema indywidualnego opakowania tylko zbiorcze. Jednak przy takiej cenie to,żaden problem.

W przypadku bielizny termicznej najważniejsze jest odprowadzanie nadmiaru wilgoci od powierzchni skóry. Podczas różnych wypadów używałem,różnych koszulek wielu producentów i jedne spisywały się lepiej inne gorzej a co z VANGARD? Zarówno bokserki jak i koszulka świetnie odprowadzają wilgoć. Nawet w wysokich temperaturach(+30*C) jest naprawdę dobrze. Czuć lekkie zawilgocenie jednak większość potu jest skutecznie odprowadzana na zewnątrz.
 Ale gdyby tego było mało ta bielizna wyjątkowo szybko schnie co umożliwi nam nawet przepranie na szlaku i w słoneczku po max 2 godzinach mamy suche i czyste ciuchy.

A co do czystości. Używałem kompletu dość intensywnie koszulkę nosiłem 24H przez tydzień a bokserki przez 15 dni 24H i co mnie miło zaskoczyło- wrażenia zapachowe niebyły najgorsze. Dzięki włóknu Colmax bielizna VANGARD świetnie maskuje smród podróżników.

Często podczas tak intensywnego i długotrwałego testu wychodzi na jaw mankament obcierania czy odparzania jednak w przypadku tej bielizny niema takiego problemu. Zero obtarć czy odparzeń.

Bielizna ma tylko jedną wadę jak i zaletę mianowicie kolor. Wada jest taka,że widać na nim każde zabrudzenie, natomiast zaleta jest taka,że w upalne dni nie nagrzewa się tak jak ciemne wersje.
Wprawdzie nie używałem tego zestawu w warunkach zimowych ale z tego co zaobserwowałem bielizna VANGARD świetnie powinna się sprawdzić podczas zimowych wypraw.



Z czystym sumieniem mogę polecić cały komplet VANGARD od Armyworld.pl jak i sam sklep.
Bielizna świetnie się sprawdza w zróżnicowanych warunkach no i do tego ta cena. Nic tylko kupować :)

Bokserki Termoaktywne COOLMAX VANGARD Oryginał Nowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz